Monday, October 31, 2005

Antalya'dan

İnsanın memleketi gibi yokmuş doğrusu. Antalya'da günler fena geçmiyor. Tabii bazen sıkıntıdan patlama noktasına gelmiyo değilim ama yine de mutluyum. Havalar fena değil, en azından İstanbul'a göre gayet güzel,günlük güneşlik vallahi.

Merak edenler için neler yaptığımı yazayım. Dün Kadir Gecesi nedeniyle sebebiyle Kumluca'ya gittim. Yok lan! Asıl neden ehliyetimi almaktı. Bu sabah erkenden kalkıp işlerimi halletmeye başladım. Sabah sürücü kursuna gider gitmez yine hep istenen şeyi istediler: Para!! Maliye'ye 150 ytl yatırıp,sürücü kursuna gidip dosyamı aldım. Bu arada ehliyette çok iğrenç bi fotoğrafım var,büyük ihtimalle görünce g.tünüzle gülceniz. Her neyse ardından önce emniyette işlerin hızlanması için torpil yapan mahalle muhtarına uğrayıp ardından ailemizin jokeri Ramazan Silahçı ile emniyete gidip dosyayı teslim ettim,kanımca yarından sonra sabah ehliyete kavuşmuş olurum. Öğleden sonra ise Antalya'ya geri döndüm ve hala pinekliyorum...

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Eh beah kardesimm özledim bende antalyamı yauwww :)))) YMN

3:11 AM  

Post a Comment

<< Home