Friday, October 28, 2005

Sinan Engin ve Dizi Oyunculuğu

bjkhaber.net sitesinde gezinirken gördüğüm bir haber epey epey dikkatimi çekti. Veya habere kıçımla güldüm desem daha doğru olucak. Eski Beşiktaş menajeri Sinan Engin'e bir başka Beşiktaşlı Birol Güven tarafından oyunculuk teklif edilmiş.Bu aşkın sebebi ise Birol Güven'in Engin'in mimiklerini,jestlerini çok yerinde bulmasıymış. Amaaa asıl bomba şu: Sinan Engin teklifi ancak oturarak rol yaparsa kabul edeceğini söylemiş. ''Ben öyle ayakta rol yapamam'' demiş. Valla Sinan'a yakışır. Zaten kendisi bu konularda deneyimlidir. Zamanında Seda Sayan ile evliyken- ki bu dönem o zamanlar minik olan bünyemide epey etkilemiş ve bazı sanrılar oluşturmama sebebiyet vermişti- Seda'nın bir klibinde oynamıştı. Hatırlatalım:

SS: Seviyor musun?
SE:Seviyorum
SS:Bir daha söyle!!
SE:Seviyorum
SS:Bende seniii sevgiiilim!!

Kliptede Sinan görüntü itibariyle kapkaççıları andırıyodu. Sinan'ın bir diğer oyunculuk denemesi ise Karakartalımızın 100.yıldaki şampiyonluğunun ardından Lig Tv tarafından hazırlanan kısa bir filmdeydi. Sinan yine üstün bir oyunculuk başarısı sergilemişti ve ayrıca insanın ellerini belinde kavuşturarak uyuyabileceğini göstermişti. Buradan kendisine başarılarımı sunuyorum...(tamam okumıcak ben de biliorum:))

0 Comments:

Post a Comment

<< Home