Sunday, November 13, 2005

Uzuun Zaman Oldu

Uzun zamandır pek sevgili blogumu guncellemeye vaktim olmadı.Gecen pazar Antalya'dan döndüm.Ardından okul,sınavlar,gezme-tozma derken uzuunca bir süre sahalardan uzak kaldım...Şimdi varsa merak edenler için bu zaman zarfında neler yaptığımı anlatayım:)

7 Kasım Pazartesi: Okula gidildi,sadece1 derse girildi.Sonra Cihangir'e Nezoların eve gidildi(Ben,Alihan,Ertan,Dilek ve doğal olarak Nezo). Bir miktar ders çalışıldı,çokça muhabbet edildi. Eve döndüm ve sıkıntıdan patladım sanırım?

8 Kasım Salı: Erken erken okula gelindi. Derslerin neredeyse tamamına girildi,hatta ek derse bile girldi. Akşam ise Nezo'yla ir 281 çalışıldı(saat 3e kadar)

9 Kasım Çarşamba:Nezo ve Alihan eşliğinde Fenerbahçe'ye kahvaltıya gidildi(gramerde bi hata var gibi ama bulamadım). Akabinde eve donuldu ve saat 3e kadar ir 211 ve ir 281 çalışıldı.

10 Kasım Perşembe: Önce ir 281 sınavına girdim ki kanımca ii geçti denilebilir.Ardından ir 211 sınavı geldi ama bu sınav nasıl geçti,kaç alabilirim pek bir fikrim yok açıkçası...Eve aksam 8 gibi dönebildim

11 Kasım Cuma: Sabahtan bohçamı hazırlayarak evden çıktım. Okula gittim,derslerime girdim. Ardından Cüneyt ve Ertan ile Ümit Besen eşliğinde Anadolu Yakası'na geçtik. Sevgili kuzenimin Libadiye'deki rezidansında onlardan ayrıldım.Ardından kuzenle beraber Cadde'ye gittik,yemek yedik ve Alihan ile iki çift laf edip eve döndük.

12 Kasım Cumartesi:Saat 3'te evden çıkıp Natulius'ta Alihan'la buluştuk. Ardından yine Cadde. Sonrasında Libadiye'de büyük kuzene uğradık,orda bayaa eğlendik. Akabinde milli maç tüm neşenin içine etti,Şahan anca düzeltebildi...

13 Kasım Pazar: Sabahın köründe Ziverbey'de Alihan'a otostop çekerek okula gittim(Bu arada Tonyukuk'a teşekkürler:)) Dersin ardından Alihan ve Ertan'la Fenerbahçe'ye gittik. Sora birazcık Ertan'la Kadıköy'de takılıp vapura atladığım gibi önce Beşiktaş'a ulaştım,şu anda da Allah'ın yeşilliği bol verdiği ama insanı,sosyal ortamı pek eklemediği evime döndüm...

yoruldum ya yazarken

0 Comments:

Post a Comment

<< Home